Intern salgsmedarbejder/-koordinator til nichevirksomhed i rivende vækst

 

Har du en laboratoriemæssig baggrund eller lignende, og kan du se fordelene ved at arbejde i en menneskefokuseret virksomhed, hvor medarbejderne er i centrum?

Velkommen indenfor hos Dandiag

Vi er en nichevirksomhed med 37 dedikerede ansatte, som sælger samt servicerer og kalibrerer laboratorie- og pipetteringsudstyr af højeste kvalitet. Gennem tæt samarbejde med branchens bedste leverandører og via stor faglig indsigt, har vi placeret os som markedets foretrukne salgs- og servicepartner. Siden 2008 har vi været DANAK-akkrediteret – et kvalitetsstempel, som er vigtig for os og vores kunder.

Spil en vigtig rolle i salgsafdelingen

Du bliver en del af salgsteamet, som på nuværende tidspunkt består af 3 udekørende sælgere og 1 salgschef. Din rolle bliver at støtte op om eksterne salgsaktiviteter samt sikre at de interne salgsopgaver er i orden. I løbet af din arbejdsdag, har du hænderne i en række forskellige opgaver, når du fx:

  • understøtter vores eksterne sælgere med at booke kundebesøg
  • følger op på salgsaktiviteter
  • opdaterer tekster og priser i vores elektroniske kataloger
  • tager telefoner
  • indtaster ordrer
  • hjælper med mindre marketingopgaver såsom nyhedsbreve
  • deltager i messer
  • i mindre omfang fungerer som intern produktansvarlig på småapparaturer – det kræver ikke den store tekniske viden, og vi skal selvfølgelig nok lære dig op.

Faglig udvikling og socialt sammenhold

Vores familiære kultur mærker du lige så snart, du træder ind ad døren: Her hjælper vi hinanden, hvor vi kan. Vi har samtidig stort fokus på, at du hele tiden har mulighed for personlig og faglig udvikling.

”Der er plads til alle her hos os, og vi bakker alle sammen hinanden op og gør en stor indsats på tværs af huset for, at det skal være en god arbejdsdag. Og så er vi bare et rigtig godt og sammentømret salgsteam, som er klar til at tage imod en ny kollega.” – Kirsten.

Ønsker til dig, som vores nye kollega

Fagligt har du:

  • en baggrund som laborant, bioanalytiker, sygeplejerske eller lignende
  • erfaring med internt salgsarbejde, og ellers skal vi nok lære dig det hele
  • godt styr på Office-pakken
  • gode kundskaber i dansk og engelsk på skrift og i tale

Personligt er du:

  • god til at arbejde selvstændigt, have overblik og planlægge din egen arbejdsdag
  • struktureret, omhyggelig og kvalitetsbevidst
  • proaktiv, udadvendt og serviceminded

Lyder det som noget for dig?

Send din ansøgning til os via dette link, gerne hurtigst muligt. Vi inviterer løbende kandidater til samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen, er du ligeledes velkommen til at kontakte salgschef Kirsten Thuesen på telefon 2091 4000.

I Dandiag A/S tror vi på, at et job er mere end bare et job. Vi arbejder derfor efter tanken om, at vi søger, indtil det bedste match er fundet. Tiltrædelse snarest muligt og vi håber, at vi senest den 1/1-2022 kan byde dig velkommen.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Om os

Dandiag A/S er en 100 % familieejet virksomhed, der brænder for at give kunderne en helhedsorienteret og tilgængelig ydelse, der matcher vores kernekompetence. Dette gør vi med et fælles mindset, der kommer til udtryk ved, at vi får tingene løst i høj kvalitet og med troværdighed – vi gør det, vi siger, og siger det, vi gør.

Vi ser det som naturligt, at den enkelte medarbejdet tager ansvar for hverdagens opgaveløsning, og at der er positiv nysgerrighed over for hinanden. Dermed kan vi sammen indfri kundens krav og forventninger til høj kvalitet og samtidig have tid til sjov. Læs mere her.

 


    Din partner inden for salg, service og kalibrering af laboratorie- og pipetteringsudstyr.

Kontakt os for mere information og konkrete forespørgsler

Kirsten Thuesen
Salgs- & marketingchef
+45 2091 4000
Pia Wickstrøm
HR - ansvarlig
+45 2252 5800